www.Hobbybien.dk

fredag den 29. september 2017

Spejlvending


På dette kort har jeg spejlvendt et stempel motiv.

Først stempler jeg med stamp master pro fra Nellie Snellen motivet til højre.
Så lægger jeg Versa fine ink på stemplet og lægger det ned på kartonnen  med bagsiden nedad, ved siden af det stemplede motiv.


Nu lægger jeg silikonepladen fra Mixed media teknikker på stamp master pro´s klare plade og trykker ned over stemplet der ligger med stempel siden opad og bagsiden nedad.  Nu kan jeg fjerne stemplet, da det er stemplet på silikonepladen og kan så stemple ned på kortet .  Voila nu er motivet spejlvendt. 
På dette kort lavede jeg masker af stemplet og lagede over motiverne, medens jeg distressede baggrynden og lag derpå en stemsil med huller og distressede igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar