www.Hobbybien.dk

mandag den 16. oktober 2017

Jule stemning


Dette kort er lavet primært med Stamp master pro fra Nellie Snellen.

Jeg starter med, at lægge stempler på kort fronten, som jeg har lagt på stamp master pro og magneter på. Nu lukker jeg låget og stemplet sidder nu på låget.



For at lægge farve på i flere farver, finder jeg tre nuancer ink og lægger den lyseste på over hele

stemplet, derpå dupper jeg med mellem farven
rundt omkring på stemplet, og stempler ned på motivet igen, næste trin er den mørkeste farve, læg den  på stemplet der hvor du ønsker mørkere motiv og stempel igen ned på motivet. 
samme metode til grantræerne ( der er måske ikke grantræer, der hvor joseph og maria gik, men det giver da julestemning. ) ha ha

Maske til græs er revet i kopipapir og lagt over motiverne, så jeg kunne distresse med grøn til græs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar